reklama

Konšpiračné hry,‭ ‬alebo zázraky na internete.

Čo všetko môžete nájsť vo svojej e-mailovej schránke, napríklad ako rýchlo zbohatnúť, oznámenie o výhre. A na internetových stránkach v španielsku za poplatok aj údaje o osobe, jeho majetku a podobne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V prvej časti čitateľom opíšem a dokladujem aké ponuky na zbohatnutie môžu nájsť vo svojej e-mailovej schránke. Dňa 24. marca 2015 majiteľ našiel vo svojej e-mailovej schránke túto správu ( kópia správy) :

 +‭ ‬Font Size‭ ‬-Transakce‭!!
 Od‭ ‬:‭ ‬Jng Che‭ <‬b3nfil@live.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬Transakce‭!!
 Odpovedať na‭ ‬:‭ ‬jg chn11‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Ut,‭ ‬24.‭ ‬mar‭ ‬2015‭ ‬20:56‭
Mám vzájemně vyplácena podnik pro nás oba.‭ ‬pokud máte zájem,‭ ‬můžete mi‭ 
dostat na e-mailovou adresu a podrobnosti vysvětlil po telefonu.
‭ ‬E-mail:‭ ‬jg.chn11‭@‬gmail.com

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Majiteľ odpovedal a dostal nasledujúci e-mail:


+‭ ‬Font Size‭ ‬-Details
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬Details
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ vymazané, lebo môže sa jednať aj o konšpiračnú hru polície a im podobných organizácií 
St,‭ ‬25.‭ ‬mar‭ ‬2015‭ ‬10:41‭ 


Dobrý den ...... vymazané meno,

Jsem Jing Chen,‭ ‬čínský a já Práce s průmyslovými a Komerční banka,‭ ‬China‭ (‬ICBC‭)‬,‭ ‬jako manažer investičního‭ ‬/‭ ‬portfolia.‭ ‬Jak jsem psal ve svém prvním e-mailu,‭ ‬tato spolupráce je přínosná pro nás oba a já potřebuji vaši důvěru,‭ ‬stejně jako ty moje potřebovat.‭ ‬Proto chci,‭ ‬abychom se stavět na této důvěře první,‭ ‬než jsme se kupředu,‭ ‬aby byl partnerem správné v tomto projektu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jako krátké shrnutí,‭ ‬před krizí v Sýrii,‭ ‬náš klient,‭ ‬který byl olej obchodník se proud‭; ‬dělal množství pevných vkladů do součtu‭ ‬$‭ ‬19,700,000.00‭ (‬v mil Nineteen,‭ ‬700000‭) ‬amerických dolarů ve svém oboru.‭ ‬Od poslední dva roce několik oznámení byl poslán k němu,‭ ‬a žádná odpověď přišla od něj.‭ ‬Později jsme zjistili,‭ ‬že on,‭ ‬spolu se svou ženou a dětmi byl zabit barel bomby,‭ ‬které zasáhly jejich domov u města Aleppo v Sýrii jako jeden z cílů režimu Sýrie.

Po dalším šetření bylo také zjištěno,‭ ‬že neměl prohlásit některý nejbližší příbuzný ve svých oficiálních dokumentech,‭ ‬včetně administrativní práce jeho bankovní vklad,‭ ‬a on se mi svěřila,‭ ‬že dříve,‭ ‬nikdo kromě mě věděl o jeho vkladu v mé bance.‭ ‬To,‭ ‬co mi vadí je,‭ ‬že teď podle čínských bankovních zákonů,‭ ‬budou nevyzvednuté vklady vrátí do banky čínské rezervy,‭ ‬jakmile oznámení bank,‭ ‬že to nelze tvrdit o vkladatelem nebo žádné příbuzné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

můj návrh pro vás je,‭ ‬že budu rád za cizince stát jako příjemce této zálohy,‭ ‬takže budete moci přijímat kauci.‭ ‬Jsem připraven vás umístit jako příjemce a v pozici pověřit ICBC banky uvolnit vklad pro vás jako příjemce,‭ ‬které budou definované jeho‭ "‬Will Testament‭"‬.

Po obdržení zálohy,‭ ‬budu sdílet peníze s vámi v poměru‭ ‬50/50‭ ‬s vámi.‭ ‬To je:‭ ‬Uvedu vás jako nejbližší příbuzný a mít je uvolnit zálohu na vás.‭ ‬Já bych šel napřed požádat finanční prostředky budou uvolněny na mě,‭ ‬ale to by vyvodit přímou a přímku ve svém zapojení do prohlašovat vklad.
Ujišťuji vás,‭ ‬že bych mohl mít zálohu uvolněné vám během několika dní,‭ ‬pokud budete souhlasit,‭ ‬a spolupracovat se mnou.‭ ‬Já se prostě informovat banku o konečném uzavření spisu týkajícího se mého klienta.‭ ‬Pak bude oficiálně sděleny Bance k uvolnění vklad k vám prostřednictvím zmocněnce právníka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokud zjistíte,‭ ‬žádný zájem o tento projekt,‭ ‬smazat tuto zprávu a zapomenout,‭ ‬co jsem kdy vás kontaktovat.‭ ‬Nebuďte mstivý a destruktivní.‭ ‬Neničte svou kariéru,‭ ‬protože nemusíte souhlasit můj návrh.‭ ‬Možná nevíte,‭ ‬to ale lidé jako já,‭ ‬kteří měli tento druh příležitosti staly velmi bohaté v Číně,‭ ‬mají-li hoden důvěry partnera pro stát jako příjemci.‭ ‬Také jsem nepovažuji tuto transakci proti dobrým svědomím sama.‭ ‬může to být pro vás těžké pochopit,‭ ‬ale dynamika mé průmyslu,‭ ‬diktuje,‭ ‬že dělám tento krok.‭ ‬Takové příležitosti pocházet pouze ty způsob,‭ ‬jak jednou za život.‭ ‬I vyhodnotili rizika a jen hlavní riziko,‭ ‬mám tady pro vás odmítají pracovat se mnou a zveřejněním této transakce k lidem.‭ ‬Pokud mi dát pozitivní signály,‭ ‬budu iniciovat tento proces,‭ ‬na jehož závěru.

Rád bych vás informovat,‭ ‬že byste měli mi to kontaktovat prostřednictvím oficiálních kanálů‭; ‬Mé oficiální řádky nejsou bezpečné vedení,‭ ‬protože jsou pravidelně sledovány,‭ ‬aby posoudila úroveň naší péče o zákazníky v souladu s naší Total Quality Management Policy.‭ ‬Respektujte prosím tento pokyn nábožensky.‭ ‬Kontaktujte mě,‭ ‬pouze prostřednictvím čísel,‭ ‬Zajistíme pro Vás i prostřednictvím tohoto e-mailového účtu.

Postarám se,‭ ‬že tato transakce prochází všemi mezinárodních bankovních zákonů jde o to se postarám o všechny výdaje a náklady na zachování službu advokáta zde,‭ ‬aby Transakce řádnou dokumentaci,‭ ‬která je požadována pro perfektní dokončovací práce.‭ ‬všechny dokumenty týkající se této transakce budou zaslány na vaši pročtení a důvěry.

Pro vaší straně,‭ ‬budete muset nastavit offshore účet na neutrálním místě a vhodným banky,‭ ‬kde to bude snadné a hladké převést tuto zálohu,‭ ‬a já vám dám více světel na později,‭ ‬až budete souhlasit,‭ ‬že ve spolupráci se mnou‭ ‬,

Nezrazujte mou důvěru,‭ ‬prosím,‭ ‬a řekněte mi,‭ ‬co otázka,‭ ‬kterou máte,‭ ‬nebo něco,‭ ‬čemu nerozumíte,‭ ‬a vezmu svůj čas na vysvětlování na vás.

získat více důvěry v sebe jsem ochoten poslat jste mé osobní údaje a číslo,‭ ‬a já se očekávat totéž od vás,‭ ‬takže jsme se poznat se navzájem lépe.

S pozdravem,
Jing
Tel:‭ ‬+‭ ‬86‭ ‬108‭ ‬418‭ ‬1776
PS:‭ ‬Udělejte si čas na čtení a přemýšlet o této transakci,‭ ‬než odpověděl,‭ ‬prosím.

Po tejto správe majiteľ zavolal na uvedené číslo a zistil, že sa mu ozval pán, ktorý sa predstavil menom, ktoré uvádzal v e-maile.


Následne dostal tento e-mail:


+‭ ‬Font Size‭ ‬-More Details
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬More Details
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ meno vymazané
 Št,‭ ‬26.‭ ‬mar‭ ‬2015‭ ‬8:16‭ 

Dobrý den ....meno vymazané

Zkoušel jsem ti volat,‭ ‬ale nemohl pochopit,‭ ‬můžete kvůli jazykové odlišnosti.‭ ‬Myslím,‭ ‬že to bude lepší,‭ ‬budeme komunikovat prostřednictvím e-mailu,‭ ‬pokud vám to nevadí.‭ ‬Doufám,‭ ‬že jste si vzali čas číst mé poslední e-mail a pochopil podstatu této transakce.‭ ‬Chci mít jistotu,‭ ‬že se zabývám tím správným člověkem,‭ ‬takže budeme moci partnerovi spolu na stejné úrovni důvěry,‭ ‬která je potřebná k úspěšně dokončit tuto transakci.

Níže jsou uvedeny základní kroky a vaše role v této transakci:

1.‭ ‬Jak jsem napsal ve svém posledním e-mailu,‭ ‬poté,‭ ‬co právník dokončil postup uvolnění kauci pro vás jako příjemce,‭ ‬budete potřebovat účet na neutrálním místě a vhodným banky,‭ ‬kde se otevře offshore účet a peníze mohou být převedeny na účet,‭ ‬který jste otevřeli.‭ ‬V tomto případě budeme používat pobočka banky ING v Nizozemsku.‭ ‬Důvod,‭ ‬proč jsme se používat Tato banka je proto,‭ ‬že jsou naše odpovídající bank v Evropě a mají dohody o narovnání s mou bankou zde.‭ ‬Takže tam nějaký převod budou považovány za in-house přenosu a bude snadné a hladké.‭ ‬To bude váš hlavní úkol a zodpovědnost.‭ ‬Já vás o tom,‭ ‬jak otevřít účet a poslat kontaktní údaje pobočky ING Bank k vám,‭ ‬když je na čase otevřít účet.

2.‭ ‬Poté,‭ ‬co jste otevřeli účet tam a odeslat údaje o účtu ke mně,‭ ‬budu žádat o převod tohoto vkladu na tento účet,‭ ‬který jste otevřeli za pomoci právníka a poslat kopie obdržení převodu na vás.

3.‭ ‬Jakmile jsou peníze na účtě jste otevřeli,‭ ‬bude čas na to,‭ ‬aby náš podíl na‭ ‬50/50%‭ (‬$‭ ‬9,850,000.00‭ ‬každý‭)‬,‭ ‬každý převedeny na našich soukromých účtů.‭ ‬Ale to převod bude probíhat vy prostřednictvím bankovních převodů pro on-line v malých množstvích v intervalech,‭ ‬aby nedošlo ke zvýšení podezření.

Doufám,‭ ‬že jsem byl schopen vysvětlit základní kroky této transakce a svou roli výše.‭ ‬Ale pokud je nějaký aspekt,‭ ‬čemu nerozumíte,‭ ‬můžete se mě ptáte,‭ ‬prosím.

Pokud jste se i nadále se mnou,‭ ‬to je čas,‭ ‬měli bychom se představit si navzájem s cílem vybudovat větší důvěru v sebe.‭ ‬Jednou jsem dostávat kladnou odpověď od vás,‭ ‬já vám posílat své osobní údaje,‭ ‬kopii občanského průkazu,‭ ‬telefonní čísla pro výměnu,‭ ‬pokud chcete,‭ ‬a zašleme Vám dokumenty týkající se této transakce v příštím e-mailu.

S pozdravem,
 Jing

Po ďalšej korešpondencii dostal tento e-mail:

+‭ ‬Font Size‭ ‬-more explanation
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬more explanation
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ meno vymazané
 St,‭ ‬1.‭ ‬apr‭ ‬2015‭ ‬9:14‭ 


Vážení,

Zcela chápu vaše obavy a chci,‭ ‬abyste pochopili,‭ ‬že jsem dal vše v úvahu při územním plánem pro úspěšné dokončení tohoto projektu.‭ ‬Vím,‭ ‬že je těžké se snadno, ale s pečlivým pozorová-ním a osudu věřit někomu,‭ ‬můžete věřit někomu,‭ ‬protože každý vztah začíná v den,‭ ‬za různých okolností.‭ ‬By měly být stanoveny Vztahy tohoto typu na základě absolutní důvěře.‭ ‬I když se může ptát,‭ ‬jak jsem věděl,‭ ‬že jsi hoden důvěry,‭ ‬musím říct,‭ ‬že můj intuice mě vedla a opuštění samé osudu a Bohem.‭ ‬Důvěra není založen pouze na pozorování,‭ ‬nebo jak dlouho jste v souvislosti s osobou,‭ ‬ale někdy božsky řízený.‭ ‬Jsem věřil jste věřit,‭ ‬že mi dá stejnou míru důvěry na oplátku,‭ ‬protože to je to,‭ ‬co transakce tohoto rozsahu vyžaduje.

Navrhuji přečíst váš e-mail,‭ ‬ve kterém jsem posílal podrobnosti tohoto projektu vám správně,‭ ‬takže můžete pochopit princip tohoto projektu.‭ ‬Doufám,‭ ‬že budeme schopni dokončit tento projekt spolu i přes jazykovou bariéru.

Níže jsou jednoduché kroky k dokončení této transakce.

1.‭ ‬Prvním krokem je pro vás poslat kopii vašeho ID a osobních údajů.‭ ‬Budu vám také posílat stejné informace o mně.

2.‭ ‬pošlu podrobnosti k mému právníkovi zde připravit všechny potřebné dokumenty,‭ ‬jako osvědčení o pozůstalostní a zákona u soudu v Číně na vaše jméno.

3.‭ ‬se otevře offshore účet u ING Bank v Nizozemí‭; ‬i vás nasměrují na to,‭ ‬jak to udělat,‭ ‬a přímý kontakt banky pro mezinárodní transakce.

4.‭ ‬budete posílat detaily účtů účtu jste otevřeli s ING Bank ke mně.

5.‭ ‬I převede tento fond s pomocí advokáta na účet,‭ ‬jakmile dostanu detaily účtu od vás.

6.‭ ‬Pak začne zrušení fondu na základě naší jednotlivé akcie na naše další účty.

7.‭ ‬Budu dostávat‭ ‬50%‭ = ‬$‭ ‬9,850,000.00

8.‭ ‬obdržíte‭ ‬50%‭ = ‬$‭ ‬9,850,000.00
‭ 
Pošlu vám podrobnosti banky otevřít účet,‭ ‬když je čas.‭ ‬Nemůžeme použít existující účet ve vaší zemi,‭ ‬nebo kdekoli jinde,‭ ‬protože jsem nám chcete dokončit tuto transakci,‭ ‬aniž by cokoli,‭ ‬co bude klást nás do potíží,‭ ‬protože když je fond převeden do vaší země přímo,‭ ‬je zde vysoká pravděpodobnost,‭ ‬že orgány ve vaší zemi se bude zkoumat za to.‭ ‬Ale banka se otevře zahraničním účtu v Nizozemsku je naše odpovídající bank v Evropě a mají transakční smlouvu s mou bankou v Číně.‭ ‬převedení fondu se nejprve bude velmi snadné a hladké,‭ ‬protože to bude považováno jako přenos in-house.
‭ 
Mezitím,‭ ‬měli byste zaslat tyto údaje o sobě:
‭ 
1.‭ ‬Název:
2.‭ ‬Adresa:
3.‭ ‬kopii svého průkazu totožnosti:
4.‭ ‬Povolání:
‭ 
Pro projekt takového rozsahu,‭ ‬budete se mnou souhlasit,‭ ‬že žádat o zasílání kopie vaší identity nežádá o moc.‭ ‬i tyto informace potřebují pokračovat a připravit dokumenty na vaše jméno nárokovat do tohoto fondu.‭ ‬Budu také posílám své osobní údaje a ID.
‭ 
Čekám na vaše odpovědi a brzy se můžete ptát se mě,‭ ‬co vás pořád nechápu

pozdravy, 
 Jing

Po ďalšej korešpondencii dostal nasledovný e-mail:

+‭ ‬Font Size‭ ‬-know me better
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬know me better
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ meno vymazané
 Št,‭ ‬2.‭ ‬apr‭ ‬2015‭ ‬0:17‭ 
jedna príloha‭ 


Dobrý den ..... meno vymazané,

Docela za vaši pokračující spolupráci.‭ ‬Se svým závazkem,‭ ‬budeme schopni dokončit tuto transakci do‭ ‬10‭ ‬pracovních dnů.‭ ‬V této fázi je důležité,‭ ‬že jsme se navzájem poznali,‭ ‬takže si můžete vytvořit určitou míru důvěry v našem vztahu,‭ ‬protože nemám co skrývat,‭ ‬pokud budu mít vaši důvěru.‭ ‬Jediné,‭ ‬co očekávají od vás je,‭ ‬aby tyto informace v bezpečí a nepoužívat je proti mně.‭ ‬Níže jsou mé osobní údaje:

Celé jméno:‭ ‬Jing Chen

Adresa:‭ ‬Lanshan District,‭ ‬Linyi City,‭ ‬provincie Šan-tung,‭ ‬Qiu Road,‭ ‬budova‭ ‬21,‭ ‬No.13

V současné době pracuji na ICBC Bank,‭ ‬Čína jako investiční manažer,‭ ‬ale pracují ve finančním sektoru po dobu více než‭ ‬20‭ ‬let.‭ ‬Budu se připojit kopii pasu na tento e-mail.‭ ‬Jsem rodinný typ člověka s manželkou a dvěma dětmi,‭ ‬chlapec a dívka.

Chcete-li zdokonalit všechny potřebné dokumenty na vaše jméno ze strany advokáta‭; ‬a aby tato transakce zákonné právo,‭ ‬jakou si zaslouží,‭ ‬budete zasílat informace níže:

‭* ‬Vaše‭ "‬celé jméno,‭ ‬kontaktní adresa,‭ ‬zaměstnání,‭ ‬kopie v jakékoli podobě vaši identifikaci a také vaše telefonní číslo,‭ ‬pokud je to v pořádku vámi‭"‬.

Ujišťuji vás,‭ ‬že vaše informace a identifikace nebudou nikdy použity z jakéhokoli jiného důvodu,‭ ‬s výjimkou pro účely tohoto projektu.‭ ‬Jsem bankéř,‭ ‬a já vím,‭ ‬co to znamená.
Po odeslání těchto údajů,‭ ‬bude právník začne postup nezbytný,‭ ‬a já vám také posílat další relevantní dokumenty týkající se této transakce.

když je čas otevření offshore účet,‭ ‬pošlu kontaktní údaje pobočky ING,‭ ‬kde byste měli otevřít účet pro vás a vést vás na každém kroku otevření účtu.

S pozdravem,
Jing
Tel:‭ ‬+86‭ ‬108‭ ‬418‭ ‬1776
‭ ‬ Chen.JPG
‭ ‬60KB‭ 

‭Po ďalšej korešpondencii dostal tento e-mail:

+‭ ‬Font Size‭ ‬-COD‭ & ‬bank account statement
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬COD‭ & ‬bank account statement
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ meno vymazané
 Št,‭ ‬2.‭ ‬apr‭ ‬2015‭ ‬11:25‭ 
2‭ ‬príloh‭ 


Vážení ....meno vymazané,

Musím také abyste věděli,‭ ‬že mám pocit,‭ ‬pohodlné provádění transakcí s tebou zvláště poté,‭ ‬co jsem si všiml,‭ ‬svůj poslední závazek zasláním kopii identifikace a vyplnění formuláře přihlášky uvolnění finančních prostředků,‭ ‬a já vyzývám vás,‭ ‬abyste mě zklamat,‭ ‬prosím ve středu této transakce.‭ ‬Chci,‭ ‬abys být diskrétní co nejvíce se na tomto projektu,‭ ‬dokud jsme úspěšně dokončili ji.‭ ‬Nikdy neprozradí nikomu důvod děláte cokoliv,‭ ‬protože to projekt vyžaduje naši naprostou diskrétnost.‭ ‬Na mé strany i odpočinek důvěru ve vás,‭ ‬a nezklame vás.

Teď,‭ ‬když mám důvěru ve vás,‭ ‬já jsem tady připojený kopie bankovního výpisu účtu a vkladní‭ (‬COD‭)‬,‭ ‬vydává se Hassan Al-Sheikh.

Právník mi řekl,‭ ‬že bude formálně kontaktovat ICBC Bank,‭ ‬Čína formálně požádat o aplikaci vydání tohoto vkladu pro vás,‭ ‬a jakmile jsem dostávat tento formulář od něj,‭ ‬pošlu vám jej vyplnit a podepsat Žádost o uvolnění fondů.

Prosím potvrďte přijetí přiložených dokumentech pro mě.

S pozdravem,
 Jing
‭ ‬ COD.jpg
‭ ‬2MB‭ 
 ICBC Bank Statement.jpg
‭ ‬237KB‭ 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
+‭ ‬Font Size‭ ‬-fund release application form
‭ ‬Od‭ ‬:‭ ‬Jng Chen‭ <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭> 
 Predmet‭ ‬:‭ ‬fund release application form
‭ ‬Komu‭ ‬:‭ meno vymazané
 Pi,‭ ‬3.‭ ‬apr‭ ‬2015‭ ‬10:22‭ 
jedna príloha‭ 


Vážení .........meno vymazané,

Dal jsem všechny informace týkající se dostanete na právníka a on už podal za vás na mé bance a začal proces.

Proces je zahájen již.‭ ‬Advokát přišel do naší kanceláře dnes ráno oficiálně informovat o tom,‭ ‬jak se jeho klient‭ (‬což je vás‭)‬,‭ ‬bude moci uplatnit nárok na fond svého bratrance.‭ ‬Dali mu seznam všech požadovaných dokladů.‭ ‬Podle něj se bude ujistěte se,‭ ‬že vše je k dokonalosti během několika dnů a potřebné doklady připraven.‭ ‬Jakmile budu mít jakýkoliv dokument pro vás,‭ ‬pošlu vám je hned.
‭ 
Mezitím podal za vás,‭ ‬a já jsem připevnění žádost o uvolnění formy fondu pro Vás.
‭ 
Níže je informace,‭ ‬vyplňte formulář:
‭ 
Jméno:‭ ‬Hassan
Příjmení:‭ ‬Al-Sheikh
Datum narození:‭ ‬12.07.1959
Datum úmrtí:‭ ‬25.srpna‭ ‬2011
Věk při úmrtí:‭ ‬52
Země narození:‭ ‬Sýrie
Příčina úmrtí:‭ ‬Výbušné rány
Zaměstnání:‭ ‬Podnikatel

‭ 
Heslem.

Doba vkladů:‭ ‬květen‭ ‬2009‭ ‬-‭ ‬červen‭ ‬2011
Typ Záloha:‭ ‬Pevné Vklady
Číslo účtu:‭ ‬426.157-09127304748
Záloha Code:‭ ‬ICBCCNFJNNMZ
Částka uložen:‭ ‬19700000‭ ‬USD

Měli byste vytisknout formulář a ruka ji naplňte výše uvedené informace‭; ‬a podepíše ve spodní části.‭ ‬Pak skenování a poslat zpět mi e-mailu okamžitě.

Prosím podepište v dolní části formuláře.

S pozdravem,
 Jing
‭ ‬ Fund Release Form.pdf
‭ ‬174KB‭ 
‭Po ďalšej korešpondencii dostal tento e-mail:
-----‭ ‬Pôvodná správa‭ ‬-----
‭ ‬Od:‭ "‬Jng Chen‭" <‬jg.chn11‭@‬gmail.com‭>
 Komu:‭ ..... meno vymazané
 Odoslané:‭ ‬štvrtok,‭ ‬9.‭ ‬apríl‭ ‬2015‭ ‬8:25:28
‭ ‬Predmet:‭ ‬Re:‭ ‬return form please

‭ ‬na vás vyplnit a odeslat přihlášku rychle‭ ‬,‭ ‬prosím‭ ‬,‭ ‬abychom mohli pokračovat s touto transak

‭ ‬Dobrý den..... meno vymazané‭ ‬,

‭ ‬Apeluji na vás vyplnit a odeslat přihlášku rychle‭ ‬,‭ ‬prosím‭ ‬,‭ ‬abychom mohli pokračovat s touto transakcí‭ ‬.

‭ ‬S pozdravem‭ ‬,
‭ ‬Jing

Všetky e-mailové správy sú skopírované zo schránky.

‭Ako prílohy mu boli zaslané nasledovné dokumenty a iné:

Jednotlivé prílohy
Jednotlivé prílohy 
príloha
príloha 
Obrázok blogu

‭Keď majiteľ porozmýšľal o uvedenej ponuke došiel k záveru, že teoretický a praktický je to uskutočniteľné, lebo uložené peniaze sú na účte mŕtveho majiteľa a keď o tomto účte nevedia blízky ani vzdialený príbuzný tak urobiť takýto prevod nie je veľký risk. Ale majiteľ schránky ma dlhodobý problém, t.j. už niekoľko rokov súdnou cestou požaduje finančnú náhradu za škody, ktoré mu svojím protizákonným konaním atď spôsobili jednotlivé zložky Slovenského štátu a Rady Európy - Európsky súd pre ľudské práva v Štrasburgu. Preto zobral do úvahy aj tú možnosť, že sa môže jednať aj o pokus skompromitovať ho. Aký má názor na túto konšpiračnú hru skoro neskorumpovaná slovenská polícia?

Ondrej Tkáčik

Ondrej Tkáčik

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som hutnícky inžinier a už viac rokov žije v zahraničí. Rád cestujem, fotografujem, športujem a zaujímam sa o politic-ké udalosti v štátoch, ktoré navštívim. Rád surfujem na internete a na niektoré politické udalosti mám svoj názor. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu